Segédlet
Kérjük, hogy kattintson a kívánt kérdésre, és megnyílik alatta a részletek.
Kérdezz-felelek „Torkos Kártya vásárlók és használók” részére:
Hol kapható a Torkos Kártya?
A Torkos Kártya csak a
TorkosKartya.hu weboldalon vásárolható meg.
Hogyan vásárolható meg a Torkos Kártya?
A Torkos Kártya csak is interneten, a TorkosKartya.hu weboldalon vásárolható meg. Telefonon történő rendelés leadására és utánvételes vásárlásra nincsen lehetőség. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a kártya regisztráció nélkül is megvásárolható honlapunkon, de regisztrációval, sokkal több kényelmi (számlázási és szállítási adatok egyszeri megadása) és hasznos funkció (pl.: kommentelés és értékelés) érhető el weboldalunkon.
Milyen kiszerelésben kapható a Torkos Kártya?
A Torkos Kártyákból 1 (alap), 2 (bronz), 3 (ezüst), és 4 fős (arany) vásárolható meg a TorkosKartya.hu weboldalon, 3, 6, 12 hónapos kiszerelésekben.
Gyermek is igényelhet Torkos Kártyát?
Az iskoláskorú, de tizenhatodik életévét még be nem töltött gyermekek részére kizárólag törvényes képviselőjük igényelhet kártyát. A törvényes képviselő a kártya megvásárlásával nyilatkozni köteles, hogy az ÁSZF, valamint az Adatkezelési Szabályzat rendelkezéseit megértette, elfogadja, ami alapján a kiskorú általi kártyahasználathoz és a kiskorú személyes adatainak kezeléséhez hozzájárul.
Az igényelt kártya kizárólag személyesen vehető át, a törvényes képviselő a fentebbi bekezdésben írt nyilatkozatát ekkor az erre szolgáló nyomtatványon teheti meg. Amennyiben a kártyaigénylés a jelen bekezdésben foglaltaktól eltérően történik, különösen, ha az előírt törvényes képviselői nyilatkozatok hiányosak, vagy hiányoznak, az Üzemeltető a kártya átadását megtagadja.
Fiatalkorú is igényelhet Torkos Kártyát?
A tizenhatodik életévet betöltött fiatalkorú a kártyát maga igényelheti a kártyaigénylésre vonatkozó általános szabályok szerint, törvényes képviselőjének beleegyezése vagy utólagos jóváhagyása az adatkezeléshez való hozzájárulásához nem szükséges.
Amennyiben a Kártyabirtokos fiatalkorú, a kedvezményrendszerre vonatkozó jognyilatkozatokat, így különösen a felmondást, az ÁSZF módosításának elfogadását helyette érvényesen törvényes képviselője teheti meg.
Ki használhatja a Torkos Kártyát?
A Torkos Kártya egy névre szóló kedvezménykártya, amelyet minden esetben csak a tulajdonos használhat.
A kártyát a kiskorú (tizenhatodik életévet be nem töltött személy) a törvényes képviselő felügyelete mellett vagy önállóan is használhatja és így annak birtokában olyan ügyleteket köthet, amelyeket a polgári jog szabályai szerint személyesen is megtehet.
A kártyát a fiatalkorú (tizenhatodik életévet betöltött személy) önállóan is használhatja és így annak birtokában olyan ügyleteket köthet, amelyeket a polgári jog szabályai szerint személyesen is megtehet.
Hány személy használhatja a Torkos Kártyát?
A Torkos Kártyát minden esetben csak a tulajdonos használhatja. A kártya típusától függően a tulajdonos mellett még 1 (bronz), 2 (ezüst), és 3 fő (arany) is igénybe veheti a kártya által nyújtott kedvezményeket.
A kártyabirtokos hol találhat Torkos Kártyát is elfogadó helyeket?
A Kártyabirtokos a Torkos Napok honlapon (www.torkosnapok.hu) a kategóriákra bontott „Elfogadóhelyek” menüpont alatt vagy a keresőmezőt használva (akár településre és irányítószámra rákeresve) találhat magának Torkos Kártyát is elfogadó helyeket.
A kártyabirtokos élhet panasszal az Elfogadóhely felé?
A Kártyabirtokos élhet panasszal az Elfogadóhely felé, a helyszínen személyesen szóban, illetve írásban a „Vásárlók könyvébe” írva.
A kártyabirtokos élhet panasszal az Üzemeltető felé?
A Kártyabirtokos élhet panasszal az Üzemeltető felé. A panaszt az Üzemeltető felé csak írásban (levelezési cím: Gasztro Net Kft.; 9028 Győr, Régi Veszprémi u. 10.), ajánlott, tértivevényes postai küldemény formájában, illetve elektronikus módon, e-mail útján lehet megtenni.
Kérdezz-felelek „Vendéglátóhelyek és Torkos Kártya elfogadóhelyek” részére:
Milyen elfogadóhelyek csatlakozhatnak a Torkos Kártya rendszeréhez?
A Torkos Kártya rendszeréhez elfogadóhelyként csak is kizárólag a gasztronómiához és a vendéglátáshoz szorosan köthető helyek csatlakozhatnak, amelyek biztosítani is tudják a Kártyabirtokosok részére a helyszíni fogyasztást és vásárlást (például: pálinkárium, borszaküzlet, gourmet bolt esetén).
Hol tudok csatlakozni a Torkos Kártya rendszeréhez?
Amennyiben a Torkos Kártya rendszeréhez elfogadóhelyként kíván csatlakozni kérjük, hogy az „Elfogadóhelyek részére” menüpont alatt töltse ki a csatlakozási űrlapot.
Mennyibe kerül a csatlakozás a Torkos Kártya rendszeréhez?
A csatlakozás a Torkos Kártya rendszeréhez teljesen ingyenes.
Mennyibe kerül a regisztráció a weboldalon?
A regisztráció a Torkos Kártya rendszeréhez teljesen ingyenes.
Hol tudok regisztrálni a weboldalon?
A regisztrációra a „Regisztráció” menüpont alatt nyílik lehetősége, amennyiben kitölti értelemszerűen az ott látható mezőket (felhasználónév, e-mail, jelszó).
Hol tudok bejelentkezni a weboldalon?
A bejelentkezésre a „Bejelentkezés” menüpont alatt nyílik lehetősége, amennyiben megadja a regisztrációja során megadott felhasználónevét, illetve jelszavát.
Mit tehetek abban az esetben, ha elfelejtettem a bejelentkezéshez szükséges jelszavamat?
A bejelentkezéshez szükséges új jelszó kérésére, a „Bejelentkezés” menüpont alatt, az „Elveszett a jelszava?” linkre kattintva nyílik lehetősége.
Hol tudom megváltoztatni a bejelentkezéshez szükséges jelszavamat?
A jelszó megváltoztatására csak belépést követően van lehetősége. Miután bejelentkezett weboldalunkon kérjük, hogy legelőször kattintson jobb felül az „Üdvözöljük, saját felhasználónév” részre, majd ezután kattintson a jobb oldali részen található „Profil szerkesztése” linkre. Az „Új jelszó” és a „Jelszó újra” mezőkben adja meg az új jelszavát, majd kattintson legalul a „Profil frissítése” gombra.
Hogyan tudok elfogadóhelyet beküldeni?
Elfogadóhely beküldésére az „Elfogadóhely hozzáadása” menüpont alatt van lehetősége. Viszont felhívnánk a figyelmét arra, hogy csak regisztrált felhasználók vehetik igénybe ezt a szolgáltatást.
Hogyan tudok eseményt beküldeni?
Esemény beküldésére az „Esemény hozzáadása” menüpont alatt van lehetősége. Viszont felhívnánk a figyelmét arra, hogy csak regisztrált felhasználók vehetik igénybe ezt a szolgáltatást.
Mennyibe kerül az elfogadóhely beküldése?
Az elfogadóhely (csak gasztronómia, vendéglátás témában) beküldése teljesen ingyenes. Viszont csak is kizárólag a Torkos Kártya rendszeréhez csatlakozott vendéglátóhelyek küldhetnek be elfogadóhelyet, amely mellé 1 db „Torkos kedvezmény” megadása kötelező.
Mennyibe kerül az esemény beküldése?
Az esemény (csak gasztronómia, vendéglátás témában) beküldése teljesen ingyenes. Viszont csak is kizárólag a Torkos Kártya rendszeréhez csatlakozott vendéglátóhelyek küldhetnek be eseményt, amely mellé 1 db „Torkos kedvezmény” megadása kötelező.
Hány elfogadóhelyet küldhetek be?
Felhívjuk a figyelmét arra, hogy egyetlen regisztrációval több elfogadóhelyet is beküldhet, de csak annyi elfogadóhely küldhető be (és csak is kizárólag azok), amennyi a csatlakozási űrlap alatt is megadásra került. Ha egy csatlakozott cég például 3 étteremmel rendelkezik (és ez természetesen korábban a csatlakozási űrlapon is megadásra került) akkor mindhárom éttermet külön-külön felviheti a weboldalra az elfogadóhely. Minden egyes elfogadóhelyhez legalább 1 db „Torkos kedvezmény” is feltüntetésre kell, hogy kerüljön.
Hány eseményt küldhetek be?
Korlátlan számban küldhető be esemény (csak gasztronómia, vendéglátás témában), de csak abban az esetben, ha az esemény szorosan kapcsolódik a Torkos Kártya rendszeréhez csatlakozott elfogadóhelyhez, és az esemény ideje alatt legalább 1 db „Torkos kedvezmény” is feltüntetésre került.
Hány kedvezményt adhatok meg?
Az „Elfogadóhely hozzáadása” menüpont alatt több „Torkos kedvezmény” is megadható. Ezért több „Torkos kedvezmény” megadása esetén NEM KELL az elfogadóhely adatait többször felvinni. Felhívnánk a figyelmét arra, hogy az Elfogadóhelynek legalább 1 db kedvezmény megadása kötelező a Torkos Kártya kedvezménykártya és a Torkos Napok kedvezményrendszeréhez való csatlakozáshoz.
Milyen kedvezményt adhatok meg?
A Torkos Napok honlapon kizárólag csak a Torkos Kártya rendszeréhez köthető kedvezmények adhatók meg. Az Elfogadóhely a többi kedvezményeit és akciót, amelyek nem vehetők igénybe a Kártyatulajdonosok részére, azokat nem teheti közzé a Torkos Napok honlapon.
Mekkora mértékű kedvezményt kell megadnom?
A Torkos Napok honlapon az Elfogadóhely tetszőleges mértékű kedvezményt adhat meg. Felhívnánk a figyelmét arra, hogy az Elfogadóhely által a Torkos Napok honlapon közzétett kedvezményének mértéke (%-ban vagy magyar forintban megadva) nem lehet ugyan annyi vagy kevesebb, mint az Elfogadóhely ugyan azon kedvezménye, amely máshol, online vagy offline (pl.: saját honlap és közösségi oldal, nem saját tulajdonú honlap, szórólap vagy reklámanyag) van meghirdetve. Abban az esetben tehát, ha az Elfogadóhely a saját honlapján minden csütörtökre 50%-os kedvezményt hirdet vendégei számára, akkor a Torkos Napok honlapon ugyanezt a kedvezményt nem teheti közzé ugyan annyi (-50%) vagy kisebb mértékű kedvezmény (pl.: -25%) feltüntetésével. Az Elfogadóhelynek nagyobb kedvezményt kell biztosítania a Torkos Kártya tulajdonosok részére, mint amennyit más vendégei számára is megadna.
Milyen adatokat kell megadnom az elfogadóhely beküldése során?
Az elfogadóhely beküldése során csak azokat a fontosabb adatokat (név, cím, kategória, nyitva tartás, torkos kedvezmény) kell megadnia, amelyek elengedhetetlenek az elfogadóhely megjelenítése során.
Milyen adatokat kell megadnom az esemény beküldése során?
Az esemény beküldése során csak azokat a fontosabb adatokat (név, cím, kategória, időpont, torkos kedvezmény) kell megadnia, amelyek elengedhetetlenek az esemény megjelenítése során.
Kell-e képet is csatolnom a beküldött elfogadóhelyhez?
A kép csatolása az elfogadóhelyhez nem kötelező, de amennyiben rendelkezik képpel, kérjük csatoljon a hely mellé képet is, mert a statisztikák is azt mutatják, hogy a képes helyeket sokkal jobban kedvelik (előnyben részesítik) a látogatók. Amennyiben nem csatol az elfogadóhelyhez képet, abban az esetben megpróbálunk mi keresni képes adatbázisunkból egy olyan képet, amely teljes mértékben igazodik (burgereshez például egy hamburger képet) az elfogadóhelyhez. Amennyiben ilyet nem találunk, akkor a logónkkal ellátott alapképet fogjuk megjelentetni a helynél.
Kell-e képet is csatolnom a beküldött eseményhez?
A kép csatolása az eseményhez nem kötelező, de amennyiben rendelkezik képpel, kérjük csatoljon az esemény mellé képet is, mert a statisztikák is azt mutatják, hogy a képes eseményeket sokkal jobban kedvelik (előnyben részesítik) a látogatók. Amennyiben nem csatol az eseményhez képet, abban az esetben megpróbálunk mi keresni képes adatbázisunkból egy olyan képet, amely teljes mértékben igazodik az eseményhez. Amennyiben ilyet nem találunk, akkor a logónkkal ellátott alapképet fogjuk megjelentetni az eseménynél.
Több képet is csatolhatok a beküldött elfogadóhelyhez?
Igen. Maximum 5 kép csatolható az elfogadóhelyhez. Viszont felhívnánk a figyelmét arra, hogy az elsőként feltöltött kép fog megjelenni az elfogadóhely előnézeti képénél. Ezért érdemes az első helyre olyan képet feltölteni (pl.: logó, bejárati rész), amelyről könnyedén felismerhető az adott elfogadóhely.
Több képet is csatolhatok a beküldött eseményhez?
Igen. Maximum 5 kép csatolható az eseményhez. Viszont felhívnánk a figyelmét arra, hogy az elsőként feltöltött kép fog megjelenni az esemény előnézeti képénél. Ezért érdemes az első helyre olyan képet feltölteni (pl.: logó), amelyről könnyedén felismerhető az adott esemény.
Hol tudom az elfogadóhelyet szerkeszteni?
Az elfogadóhely szerkesztésére csak belépést követően van lehetősége. Miután bejelentkezett weboldalunkon kérjük, hogy legelőször kattintson jobb felül az „Üdvözöljük, saját felhasználónév” részre, majd ezután kattintson a jobb oldali részen található „Elfogadóhelyek megtekintése” linkre. A bal oldalon látható listából válassza ki (kattintson rá) a módosítani kívánt elfogadóhelyet, és a részletes adatlap alján nyomjon rá a „Hely szerkesztése” gombra. Legvégül a módosítás elvégzése után kattintson legalul a „Változtatás mentése” gombra. Felhívnánk a figyelmét arra, hogy a módosítások azonnal láthatók lesznek weboldalunkon.
Hol tudom az eseményt szerkeszteni?
Az esemény szerkesztésére csak belépést követően van lehetősége. Miután bejelentkezett weboldalunkon kérjük, hogy legelőször kattintson jobb felül az „Üdvözöljük, saját felhasználónév” részre, majd ezután kattintson a jobb oldali részen található „Események megtekintése” linkre. A bal oldalon látható listából válassza ki (kattintson rá) a módosítani kívánt eseményt, és a részletes adatlap alján nyomjon rá az „Esemény szerkesztése” gombra. Legvégül a módosítás elvégzése után kattintson legalul a „Változtatás mentése” gombra. Felhívnánk a figyelmét arra, hogy a módosítások azonnal láthatók lesznek weboldalunkon.
Hol tudom az esemény dátumát megváltoztatni?
Az esemény dátumának megváltoztatására csak belépést követően van lehetősége. Miután bejelentkezett weboldalunkon kérjük, hogy legelőször kattintson jobb felül az „Üdvözöljük, saját felhasználónév” részre, majd ezután kattintson a jobb oldali részen található „Események megtekintése” linkre. A bal oldalon látható listából válassza ki (kattintson rá) a módosítani kívánt eseményt, és a részletes adatlap alján nyomjon rá az „Esemény szerkesztése” gombra. Legvégül a dátum(ok) módosítás elvégzése után kattintson legalul a „Változtatás mentése” gombra. Felhívnánk a figyelmét arra, hogy a módosítások azonnal láthatók lesznek weboldalunkon.
Hol tudom a kedvezményt módosítani?
A kedvezmény módosítására csak belépést követően van lehetősége. Miután bejelentkezett weboldalunkon kérjük, hogy legelőször kattintson jobb felül az „Üdvözöljük, saját felhasználónév” részre, majd ezután kattintson a jobb oldali részen található „Elfogadóhelyek megtekintése” linkre. A bal oldalon látható listából válassza ki (kattintson rá) a módosítani kívánt elfogadóhelyet, és a részletes adatlap alján nyomjon rá a „Hely szerkesztése” gombra. Legvégül a „Torkos kedvezmény” módosításának elvégzése után kattintson legalul a „Változtatás mentése” gombra. Felhívnánk a figyelmét arra, hogy a módosítások azonnal láthatók lesznek weboldalunkon.
Hányszor van lehetőségem a kedvezményt módosítani?
A kedvezmény bármennyiszer módosítható és tetszőlegesen alakítható. Felhívnánk a figyelmét arra, hogy a módosítások azonnal láthatók lesznek weboldalunkon.
Hogyan tudom a kedvezményt törölni?
A kedvezmény törlésére nincs lehetősége, csak az elfogadóhely (és vele együtt a kedvezmény) ideiglenes szüneteltetésére, illetve végleges törlésére. Amennyiben az „Elfogadóhelyi szerződés”-t szeretné szüneteltetni vagy felbontani, akkor a jelen szerződésből eredő bármely jognyilatkozatot érvényesen csak írásban, ajánlott, tértivevényes postai küldemény formájában, illetve elektronikus módon, e-mail útján tudja megtenni.
Hogyan tudom az elfogadóhelyet töröltetni?
Amennyiben az „Elfogadóhelyi szerződés”-t szeretné felbontani, akkor a jelen szerződésből eredő bármely jognyilatkozatot érvényesen csak írásban, ajánlott, tértivevényes postai küldemény formájában, illetve elektronikus módon, e-mail útján tudja megtenni.
Hogyan tudom az elfogadóhelyet szüneteltetni?
Amennyiben az „Elfogadóhelyi szerződés”-t szeretné szüneteltetni, akkor a jelen szerződésből eredő bármely jognyilatkozatot érvényesen csak írásban, ajánlott, tértivevényes postai küldemény formájában, illetve elektronikus módon, e-mail útján tudja megtenni.
Hogyan tudok elfogadóhelyet kiemelni?
Elfogadóhely kiemelésére csak azoknak a csatlakozott elfogadóhelyeknek van lehetősége, amelyek hozzájárulnak a Torkos Kártyák kuponos értékesítéséhez. További részletek az „Elfogadóhelyek részére” menüpontban a – Kuponos értékesítés „Elfogadóhelyek részére” alatt – olvashatóak.
Mikor jelenik meg a beküldött elfogadóhelyem a weboldalon?
A beküldött elfogadóhelyek nem azonnal, hanem a beérkezések sorrendjében, egy rövid ellenőrzést követően (pl.: helyesírási hibák, adatok pontosítása), folyamatosan kerülnek megjelentetésre.
Mikor jelenik meg a beküldött eseményem a weboldalon?
A beküldött események nem azonnal, hanem a beérkezések sorrendjében, egy rövid ellenőrzést követően (pl.: helyesírási hibák, adatok pontosítása), folyamatosan kerülnek megjelentetésre.
Hol tudom a weboldalon is látható felhasználónevemet megváltoztatni?
A weboldalon is látható név megváltoztatására csak belépést követően van lehetősége. Miután bejelentkezett weboldalunkon kérjük, hogy legelőször kattintson jobb felül az „Üdvözöljük, saját felhasználónév” részre, majd ezután kattintson a jobb oldali részen található „Profil szerkesztése” linkre. A „Megjelenő név” mezőbe írja be azt a nevet, amelyet szeretne látni weboldalunkon, majd kattintson legalul a „Profil frissítése” gombra.
Az adatlapomon is megjelenő „rövid” bemutatkozást hol tudom megírni?
Az adatlapon látható rövid bemutatkozás megírására csak belépést követően van lehetősége. Miután bejelentkezett weboldalunkon kérjük, hogy legelőször kattintson jobb felül az „Üdvözöljük, saját felhasználónév” részre, majd ezután kattintson a jobb oldali részen található „Profil szerkesztése” linkre. A „Rólam” mezőbe írja be bemutatkozását, majd kattintson legalul a „Profil frissítése” gombra.
Az adatlapomon is megjelenő saját „Weboldalam” linkjét hol tudom megadni?
Az adatlapon látható weboldal linkjének megadására csak belépést követően van lehetősége. Miután bejelentkezett weboldalunkon kérjük, hogy legelőször kattintson jobb felül az „Üdvözöljük, saját felhasználónév” részre, majd ezután kattintson a jobb oldali részen található „Profil szerkesztése” linkre. A „Weboldal” mezőbe írja be a hivatkozást, majd kattintson legalul a „Profil frissítése” gombra.
Az adatlapomon is megjelenő „Twitter” közösségi oldalam linkjét hol tudom megadni?
Az adatlapon látható Twitter linkjének megadására csak belépést követően van lehetősége. Miután bejelentkezett weboldalunkon kérjük, hogy legelőször kattintson jobb felül az „Üdvözöljük, saját felhasználónév” részre, majd ezután kattintson a jobb oldali részen található „Profil szerkesztése” linkre. A „Twitter handle” mezőbe írja be Twitter elérhetőségének felhasználónevét, majd kattintson legalul a „Profil frissítése” gombra.
Az adatlapomon is megjelenő „Facebook” közösségi oldalam linkjét hol tudom megadni?
Az adatlapon látható Facebook linkjének megadására csak belépést követően van lehetősége. Miután bejelentkezett weboldalunkon kérjük, hogy legelőször kattintson jobb felül az „Üdvözöljük, saját felhasználónév” részre, majd ezután kattintson a jobb oldali részen található „Profil szerkesztése” linkre. A „Facebook” mezőbe írja be Facebook elérhetőségének felhasználónevét, majd kattintson legalul a „Profil frissítése” gombra.
Kérdezz-felelek „támogatók” részére:
Hogyan válhatok támogatóvá?
Támogatási lehetőségeinkkel kapcsolatban kérjük, hogy üzenjen részünkre a „Kapcsolat” menüpont alatt „Szponzorálás” tárggyal, vagy írjon közvetlen emailt az info(kukac)torkosnapok(pont)hu címünkre, és mi küldeni fogunk egy kidolgozott árajánlatot a támogatásra. Előre is köszönjük!
Kérdezz-felelek „látogatók” részére:
Hogyan tudom elmenteni a kedvenc elfogadóhelyeket, eseményeket?
A kedvenc elfogadóhelyek és események elmentésére csak belépést követően van lehetősége. Miután bejelentkezett weboldalunkon kérjük, hogy először kattintson az adott elfogadóhely vagy esemény előnézeti képén látható jobb oldalon felül található „szív” ikonra, vagy a részletes adatlapjukon a „Hozzáadás a kedvencekhez” gombra. Az elmentett kedvencek jobb felül az „Üdvözöljük, saját felhasználónév” részre kattintás után, a jobb oldali részen található „Kedvenc elfogadóhelyek” és „Kedvenc események” részen érhetők el. Az elmentett kedvencek ezeken a részeken a bal oldali listákból távolíthatók el.
Hogyan tudok értékelni?
Az elfogadóhelyek és események értékelésére csak belépést követően van lehetősége. Miután bejelentkezett weboldalunkon kérjük, hogy adja le értékelését az elfogadóhely vagy esemény részletes adatlapján a „Bemutatkozás” rész alatt.
Hogyan tudok kommentelni?
Az elfogadóhelyek és események kommentelésére csak belépést követően van lehetősége. Miután bejelentkezett weboldalunkon kérjük, hogy töltse ki az „Írjon véleményt” űrlap alatt található mezőket.